Viikon paras uutinen sisustajille on tässä: Japanilainen MUJI saapuu ensi kertaa Suomeen syyskuussa

Lifestyle- ja muotitalo MUJI vierailee Helsingissä Habitare-messuilla syyskuussa. Minimaalisesta tyylistään tunnetun MUJIn popup-myymälä tarjoilee messuvieraille harvinaista herkkua.

MUJI tuo esteettiset arjen tavarat jokaisen saataville messuille. Pop-up myymälä nousee Ahead! -muotoiluhalliin.

Merkin tuotteet tunnetaan laadukkaina ja yksinkertaisen kauniina. MUJIn Euroopan pääjohtaja Takuo Nagahara pitää suomalaisia tärkeänä uutena asiakaskuntana.

”Suomalaiset arvostavat yksinkertaista ja suoraviivaista muotoilua, jota MUJI tarjoaa” sanoo Nagahara.

MUJIn pääjohtaja Masaaki Kanai on sitoutunut Habitaren Kansainväliseksi Ystäväksi. Tämä oli ensimmäinen merkki yhtiön kiinnostuksesta Habitare-tapahtumaa kohtaan. MUJI ei ole koskaan aiemmin osallistunut messuille Euroopassa, joten Suomessa vierailua voidaan pitää kunnianosoituksena kotimaan muotoilukentälle.

Kuva: Ryohin Keikaku Co Ltd

Kulutusyhteiskuntaa vastaan

MUJI on merkki, joka ei tahdo brändätä itseään vaan  tarjota merkittömiä laatutuotteita. MUJIn filosofia on olla nostamatta suunnittelijoita esiin. Se tuo asiakkaiden saataville arkisia tavaroita, jotka tukevat heidän elämäntyyliään. Tuotteet ovat kohtuuhintaisia, laadukkaita ja tarjoavat pitkäikäistä muotoilua tavallisille ihmisille.

 

Lue lisää:

Juhli 100-vuotiasta Suomea sisustuksella – tässä kolme juhlavuoden uutuutta

Lexingtonin perustaja Kristina Lindhe: ”En koskaan sisusta täysin trendien mukaan”

Pasilan asemalle on ilmestynyt valtava muraali – käy katsomassa ennen kuin rakennus puretaan

Keskustelu

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Alibi
Anna
Deko
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti