MUJI tuo esteettiset arjen tavarat jokaisen saataville messuille. Pop-up myymälä nousee Ahead! -muotoiluhalliin.

Merkin tuotteet tunnetaan laadukkaina ja yksinkertaisen kauniina. MUJIn Euroopan pääjohtaja Takuo Nagahara pitää suomalaisia tärkeänä uutena asiakaskuntana.

”Suomalaiset arvostavat yksinkertaista ja suoraviivaista muotoilua, jota MUJI tarjoaa” sanoo Nagahara.

MUJIn pääjohtaja Masaaki Kanai on sitoutunut Habitaren Kansainväliseksi Ystäväksi. Tämä oli ensimmäinen merkki yhtiön kiinnostuksesta Habitare-tapahtumaa kohtaan. MUJI ei ole koskaan aiemmin osallistunut messuille Euroopassa, joten Suomessa vierailua voidaan pitää kunnianosoituksena kotimaan muotoilukentälle.

Kuva: Ryohin Keikaku Co Ltd

Kulutusyhteiskuntaa vastaan

MUJI on merkki, joka ei tahdo brändätä itseään vaan  tarjota merkittömiä laatutuotteita. MUJIn filosofia on olla nostamatta suunnittelijoita esiin. Se tuo asiakkaiden saataville arkisia tavaroita, jotka tukevat heidän elämäntyyliään. Tuotteet ovat kohtuuhintaisia, laadukkaita ja tarjoavat pitkäikäistä muotoilua tavallisille ihmisille.

 

Lue lisää:

Juhli 100-vuotiasta Suomea sisustuksella – tässä kolme juhlavuoden uutuutta

Lexingtonin perustaja Kristina Lindhe: ”En koskaan sisusta täysin trendien mukaan”

Pasilan asemalle on ilmestynyt valtava muraali – käy katsomassa ennen kuin rakennus puretaan